Re: pad

Dnia Fri, Feb 21, 2003 at 08:04:13AM +0100, Andrzej Dalasinski napisa(a):
> ja tez bym tak chcial, jednak musze wciskac "L", a do tego ni cholery nie
> moge sie przyzwyczaic...
> ("r" odpowiada autorowi)

To moze jakis aliasik ? klikasz r, walisz TAB, wybierasz DEBIANPL i juz
nie musisz uzywac L ;) choc IMHO to kwestia przyzwyczajenia...
Ja jak widze w indexie L przy liscie to juz automagicznie wciskam L mimo
ze z pine na mutta przesiadlem sie z 2 tygodnie temu ;)
Ewentualnie z pomoca hooks sprobuj przebindowac klawisze aby dla folderu z
Debian PL  r robilo za L ;) Chyba powinno sie dac cos takiego wykonac...

Voder