Re: Skanowanie portow

On 18 Nov 2002, Paweł Tęcza wrote:

> Witam!

> Czy nie za bardzo sie zapedzasz? O jakiej kradziezy mowisz w kontekscie
> skanowania? To, ze ktos przyglada sie jakie porty sa otwarte na Twojej maszynie
> nie oznacza, ze chce sie na nia wlamac i cos zniszczyc.

A w jakim innym celu zbiera informacje na temat mojej maszyny/sieci ?
Przecież nie dla celów statysztycznych ...
Zresztą - nawet JEŚLI ktoś się BAWIŁ - wole potraktować to jako atak - w 7
przypadkach na 10 okaże się że miałem racje.
A tych pozostałych 3 ... cóż, dzieci nie powinny bawić się zapałkami....

> Znow mamy potwierdzenie, ze Polska nie lezy w Europie, bo nasze prawo nie jest
> w tej kwestii jednoznaczne... Bog, ktory tak bardzo czuwa nad europejskim
> prawem pewnie dla kawalu umiescil nasz piekny kraj miedzy Niemcami i Rosja...

To akurat mnie najmniej interesuje.
Interesuje mnie tylko prawo ktore pośrednio lub bezpośrednio bedzie
dotyczyć mnie lub firmy w której pracuje

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl | argail@ats.pl