Re: Skanowanie portow

On Mon, 18 Nov 2002, Jakub Ambrożewicz wrote:

> Ale ciągnięcie za klamkę w sklepie, żeby sprawdzić czy jest otwarty nie
> jest.

Zartujesz, czy robisz to nieswiadomie ?
Nie chce mi sie wdawac w kolejną merytoryczną dyskusje, ale powoli
przestaje mnie dziwić to co się dzieje w Polsce, skoro ludzie nie widzą
różnicy pomiedzy ciągnięciem za klamki samochodów z zamiarem kradzieży, a
wchodzeniem do sklepu.
Każdy zdebilały gówniarz który bawi się skanem w moich sieciach może
liczyć na konsekwencje - fachowca i tak nie wyłapie w logach.

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl | argail@ats.pl