Re: iptables

> 1. czy ten koleś to dobrze opisał, czy ja coś skichałem?

1. Nie podoba mi sie sposob w jaki wyrazasz sie o czlowieku, ktorego nie
   znasz. Jesli chcesz, zeby szanowali Cie inni ludzie, szanuj rowniez ich.
2. Jesli istotnie reguly opisane pod tamtym adresem byly przyczyna Twoich
   problemow, to w pierwszej kolejnosci powinienes poinformowac o tym ich
   autora.
3. Porady na ogol wyprobowuje sie *przed* ich publikacja.
4. Przed dokonaniem powazniejszych zmian w systemie warto zachowac stare pliki
   konfiguracyjne.

P.