Re: /etc/iproute/* ...

Witam.

> Czy ja wiem...

Juz wiem dlaczego tak sadzilem.
Czytalem niekompletny dokument. Uciety w w pewnym miejscu.
Dlatego dotarlo do mnie ze jest tego stanowczo za malo - mialem go w
wersji html z bledami i niekompletny. postscript jest super.
Stad to nieporozumienie. Oczywiscie dokument ten jest chyba najlepszy ( w
wersji pelnej ).

W przypadku calego dokumentu - faktycznie. To jest bezzasadne
stwierdzenie.
Ps. Thanks to Martin S.

> Nie do koñca rozumiem i nie wiem czy o to Ci chodzi, ale w ,,IP Command
> Reference'', rozdziale 8 --- ,,ip rule --- routing policy database
> management'' na stronie 35 mo¿na przeczytaæ, ¿e:

[...]
j/w

> Ekhm. Mocne s³owa :) Ale jest tam jednak przyk³ad u¿ycia jednego z plików, o
> które pyta³e¶ --- /etc/iproute2/rt_tables, wraz z prostym przyk³adem, jak do
> utworzonej w ten sposób tablicy, dodawaæ regu³ki.

Fakt, przesadzilem.
Wina tego lezy w zamieszaniu jakie mi wprowadzil dokument ip-cref (BLEDY
BLEDY)

> I to, o ile sobie przypominam, w³a¶nie dziêki LARTC, a Ty tak siê brzydko o
> tym dokumencie wyra¿asz ;)) Jest tam
> (http://mailman.ds9a.nl/pipermail/lartc/) te¿ archiwum listy, ale niestety
> ,,nieprzeszukiwalne''.

To zrobilem dzieki pomocy kolegi :)

Pozdrawiam,
Marcin.

Ps. W takim razie lama ze mnie ze nie zaczalem szukac dokumentu w pelni
napisanego - bez bledow.