Re: Samba + WinXP

Dnia Wed, Nov 06, 2002 at 09:16:17AM +0100, Marcin Zaborowski napisal(a) :

>Jeśli chodzi o ścisłość to przy dodawaniu komputera do samby (smbpasswd)
>nie trzeba wpisywać na końcu znaku $, samba sama sobie to dodaje,
>natomiast $ jest potrzebny przy zakładaniu konta, aby samba poprawnie
>znalazła wpis w passwd.

  No to jak juz sie rozwinal problem samby na liscie to ja dodam problemik
  od siebie. Mam sambe jako PDC i uzytkownikow na Win2000. Problem polega
  na tym iz uzytkownicy wylogowujac sie nie moga zapisac profilu na serwerze
  ze wzgledu na to iz do katalogu RECENT chca sie zapisac linki do dyskow
  serwerowych mapowanych przez sambe przy starcie (ale wielokrotnie zlozone
  zdanie mi wyszlo :)). Problem nie pojawia sie w momencie gdy po raz pierwszy
  uzytkownik zapisuje na serwerze swoj profil lecz w momencie gdy system
  probuje nadpisac juz istniejacy plik. Z moich obserwarcji wynika iz
  nie jest to problem tylko wlasnie z katalogiem RECENT lecz ze wszystkimi
  plikami ktore maja w nazwie znak ". Ominieciem problemu wydawalo mi sie
  napisanie skryptu ktory co 5 minut czysci katalog RECENT lecz jak juz
  napisalem nie tylko tam sa tego typu pliki i problem dalej wystepuje.
  Rozwiazaniem nie jest rowniez dodanie do valid chars znaku " poniewaz
  dalej system ma problem z nadpisaniem tego pliku. Moze ktos z Was sie
  spotkal z takim problemem. Z gory dzieki.

--
Arkadiusz Malinski .:||:. arecki(at)aragorn.debian.pl .:||:. format s.c.
:. GPG fingerprint: 2BDF 4ABB A957 E089 2B19 79B4 A71A CE12 C246 684B .: