Re: Konfiguracja karty AD1816A

On Tue, Nov 05, 2002 at 05:25:50PM +0100, huan wrote:
> Witam,

Hej !

>  Ponieważ piszę po raz pierwszy na tą listę, więc witam wszystkich
>  dotychczasowych użytkowników listy.
>
> Mam problem z karta dźwiekową Analog Devices (AD1816A). Zauważyłem, że
> bieżące jądro Debian'a (2.4.18-bf2.4) "obsługuje" tą wersję karty
> dźwiękowej. Jednak po załadowaniu tego modułu dźwięku nie ma.

[ ciach ]

Mam karte HIGHSCREEN Sound-Boostar 16/32 3D V1.4. Tez jest ona oparta na
AD1816. Dziala calkiem ladnie tylko troche jest z nia problemow przy
uruchamianiu (robilem rozne eksperymenty). I tak:
1. Nie jest wykrywana przez kernelowe PnP. Trzeba do konfiguracji
zastosowac isapnptools.
2. W z wiazku z powyzszym sterownik musi byc w module. (Tak jak w
domyslnym jadrze, chociaz polecam samodzielna kompilacje).
3. Jezeli w kernelu pozostanie wsparcie dla PnP to skrypt startowy
pakietu isapnptools z /etc/init.d bedzie ignorowal cala konfiguracje.
Tak wiec jezeli nie ma potrzeby uzywania kernelowego PnP to go wylacz. A
jezeli potrzebujesz PnP w kernelu (ja np. potrzebuje do konfiguracji
sieciowki zeby mogla byc wkompilowana w jadro) to najprostszym
rozwiazaniem jest zakomentowanie if-a 'if test -e /proc/isapnp -o \
[ciach] fi' w /etc/init.d/isapnp i upewnienie sie ze nie konfigurujesz
urzadzen przy pomocy isapnp, ktrore sa juz skonfigurowane przez kernel i
dzialaja.
W razie jeszcze jakichs trudnosci pisz.

Ścibi <scibi@inetia.pl>

Życie jest piękne :)))))))