Konfiguracja karty AD1816A

Witam,

 Ponieważ piszę po raz pierwszy na tą listę, więc witam wszystkich
 dotychczasowych użytkowników listy.

Mam problem z karta dźwiekową Analog Devices (AD1816A). Zauważyłem, że
bieżące jądro Debian'a (2.4.18-bf2.4) "obsługuje" tą wersję karty
dźwiękowej. Jednak po załadowaniu tego modułu dźwięku nie ma.

Domyślam się, że to nie wystarcza. Próbowałem instalować alsa-modules,
ale nie wiem do końca na jakiej zasadzie to działa. Na bieżącym kernelu
miałem problemy ze skompilowaniem alsy (brakowało pliku modversions.h).
Nawet po wstawienie w to miejsce pustego pliku modversions.h i
skompilowaniu, nie mogę załadować modułu snd-ad1816a.

Wiem, że przy użyciu dselect można też pobrać moduły alsy, jednak razem
z nimi pobiera się źródło kernela 2.4.16, a ja chciałbym to zrobić bez
przekompilowywania jądra.

Próbowałem to również zainstalować poprzez alsaconf, ale po wybraniu
ad1816a i próbie załadowania modułów pojawia się komunikat, że nie
skonfigurowano kart ALSA.

Ponieważ jestem, całkiem nowym użytkownikiem Linux'a próbowałem posłużyć
się instrukcją:
http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php3?company=Analog+Devices&card=AD1816&chip=AD1816&module=ad1816a

Jednak nie mogę wykonać:
modprobe snd-ad1816a;modprobe snd-pcm-oss;modprobe
snd-mixer-oss;modprobe snd-seq-oss

Próbowałem szukać jakichś porad, ale bezskutecznie. Jak widać większość
ludzi nie ma problemu z tymi kartami, albo są one tak trudne w
skonfigurowaniu, że nie chcą o nich pisać.

Od początku miałem problemy z tą kartą dźwiękową, nawet na RH7.3. Na RH
znalazłem jakieś sterowniki oss, które po tygodniu używania działały
przez 20min, a i tak chodziły bardzo nieczysto.

Proszę o jakąś poradę.

--
huan