Re: zamiast modprobe ip_masq_ftp

On Tue, 5 Nov 2002, greg wrote:

> modprobe ip_conntrack_ftp
> modprobe ip_nat_ftp

a i ja sie wtrace nie da rady, ładowania tych modułów zalatwić poprzez
jakies aliasy ?

U mnie nie sa modprobowane żadne moduly podczas startu i kernel sam wie które
ma zaldowac do obsługi firewall'a, ale tych 'ip_conntrack_ftp'
'ip_conntrack_irc' juz sam nie laduje.
Dopiero interwencja root'a 'modprobe ip_conntrack_ftp' załatwia sprawe.

Dlaczego ?

P.S
kernel-2.4.19, modutils-2.4.19-3, iptables-1.2.7a-7

Linux: Because a PC is a terrible thing to waste.
--[ debian.e-legionowo.pl ]----------------------------[ FBSD.glt.pl ]--