Kilka pytan o dzwiek i cos jeszcze...

Cze!

Dobra, nikt mi nieodpowiedzial na moja prosbe o pomoc w konfiguracji mojej
karty dzwiekowej Opti Audio 16 dlatego mam teraz kikla ogolnych uwag
dotyczacych konfiguracji dzwieku:
1) Czy sndconfig automatycznie laduje modul sound czy trzeba go dopisac do
/etc/modules
2) Czy port IO pod Linuxem 0x220 to to samo co IO: 220 pod Windowsem [moj
qumpel twierdzi ze tak, ale jesli to prawda to czy...
3) ... mozliwe jest, aby sndconfig wykrywal karte nie tam gdzie jest
4) [OFF-TOPIC] dlaczego wydali Freeciva 1.14.0 już na Windowsa, a pod Linuxa
jest tylko beta, a deba to juz wogle nie ma? Why?

Niech Bog bedzie z wami,

Piotrek