Re: /etc/iproute/* ...

Witam,

> $ man iproute
> [...]
> You  can start reading the very good documents available in the /usr/share/doc/iproute/ direc-
> tory, in .ps, .dvi and .tex formats.
> [...]

ok, ale to jest to samo co po wrzuceniu "ip-cref" do googlarki.
Malo i bardzo niedokladnie.
Chocby w sprawach w jakiej kolejnosci przetwarzane sa regulki w
ip rule show
od gory, dolu, od najbardziej szczgolowego do ogolnego ? odwrotnie ?
Ja odpowiedz znam ale myslalem ze ja tam uzyskam.
Nic s tego.

> http://www.lartc.org/
> http://www.lartc.org/howto/lartc.rpdb.html

Fragment: Linux Advanced Routing & Traffic Control HOWTO
Czyli tez wszystko o niczym.

Pozdrawiam,
Marcin.

Ps. Lacze do dwoch providerow juz mi dziala przeslicznie :)