Re: Tworzenie pakietow a utrata locali

On Mon, Nov 04, 2002 at 10:10:58AM +0100, Jacek 'Denat' Wysocki wrote:
> Witam.
>
> Mam dziwny (?) problem.
> Niedawno zacząłem się bawić w tworzenie własnych paczek do Debiana
> i zauważyłem, że po przeniesieniu w inne miejsce zbudowanego już
> pakietu, zainstalowany program gubi polskie locale.

Po prostu program musi wiedzieć gdzie znajdują się jego pliki z
tłumaczeniami. Jeśli po kompilacji przeniesiesz je w inne miejsce, program
nie znajdzie ich. Możesz sprawdzić za pomocą strace, które katalogi są
przeszukiwane.

  eloy
--
--Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                  Musi być jakiś sens poza muzyką dance i tłem
                           Och daj, niech go zobaczę