Re: kilka pytan przyszłego uzytkownika

>  - jakie są roznice miedzy debianem a rh ?

juz ci wczesniej opisano, ja dodam od siebie jeszcze jedno - pieknie
skomentowane pliki konfiguracyjne, milem te same obawy co ty przesiadajac sie
na debiana ponad rok temu - nie wiedzialem co mam zrobic, dopoki nie
poszedlem za komentarzami (follow white rabbit ;-) )

na www.debian.org jest wszystko, wlacznie z lopatologicznym opisem instalacji

>  - i czy naprawde jest taki trudny w instalacji i obsludze ?

nie

>  - cz zmieszcze sie na 2,5 GB (nieliczac portycji SWAP)

tak