Re: kilka pytan przyszłego uzytkownika

On Sat, 29 Jun 2002 skazi@pocztowy.net wrote:

>  Witajcie
>  Od paru miesiecy interesuje sie linuxem dotychczas pracowałem z
>  REDHATem opanowalem go dosc dobrze i chciał bym sie przesiasc na
>  DABIANA i mam kilka pytan:
Kto pyta wielbladzik.

>  - jakie są roznice miedzy debianem a rh ?
roznice sa zasadnicze, przede wszystkim debian jest latwiejszy w obsludze
(na tej samej zasadzie jak linux jest latwiejszy w obsludze od windows).
Wytlumacze: wszystko jest tam gdzie byc powinno, wszedzie mozna zajrzec i
wszystko zminic, trzeba tylko wiedziec co i gdzie.

>  - i gdzie znajde informacje na temat instalacji
Ja jak pierwszy raz instalowalem debiana (slinka) to po prostu pocisnalem
wszystko z defaulta i bylo ok (prawie), teraz instalacja jest duuuuuuuuuzo
latwiejsza.

>  - i czy naprawde jest taki trudny w instalacji i obsludze ?
No co ty? Jakby bylo tak zle to nie byloby tej listy.

>  - cz zmieszcze sie na 2,5 GB (nieliczac portycji SWAP)
Wlasciwie to na 100M sie zmiesci bez problemu (liczac swap) reszta zalezy
od tego co zainstalujesz.

Ogolnie to dobry wybor.

Tylko jak zainstalujesz potato tomozesz sie rozczarowac, dosc stara
dystrybucja (juz kolo dwoch lat bedzie miala).

pozdrawiam i zycze wytrwalosci.
--
mirek