Re: xserver

czw, 27 cze 2002, 13:59:28 +0200, Marcin Sochacki napisał(a):

> Zwykle tak, ale nigdy nie można być pewnym na 100%. Np. woody wymaga
> dużo lepszej maszyny do wygodnej pracy niż potato.
> Ja działałem na potato na laptopie 486 75MHz, 32 MB RAM.
> Chodziło to już na granicy przyzwoitości, woody w życiu bym na tym nie
> instalował (w szczególności bardzo wolne jest apt, dpkg, dselect
> ze względu na potężną liczbę pakietów). A nowe X-y mogłyby się przydać--
> nie są one raczej bardziej zasobożerne niż X 3.x.x.

Eeee  tam  - fakt, że nie mam x'ów, ale pracuję na woodym na 486 80MHz 8
MB RAM. Nie jest źle, mam proftpd, posgesql, ale fakt faktem, jak zacznę
instalować cokolwiek, to mogę sobie zaparzyć i wpić herbatkę ;)

M.S.

PS.: Swego czasu jeszcze w tle słuchałem mp3 (22kHz).

--
Mariusz Sawicki  |www.rash.kosciol.com.pl| Registred Linux User # 185473