Wcięło mi /sbin ;(

  Przychodzę dzisiaj do pracy, odpalam kompa a ten wita mnie "init-2.05#"
:( Szybkie obadanie - brak /sbin OOPS! niewesoło...

  Zapodałem instalację woodiego na inną partycję, odpaliłem z niej (przy
okazji wyszło, że reiserfs w 2.2.20 jest za stary do moich partycji z
2.4.19pre), przegrałem /sbin i walczę dalej... apt-get install --reinstall
PAKIETY_ZAW._/SBIN :) właśnie się skończyło - system powinien działać
poprawnie.

  Od razu pytanko: ma ktoś pomysł na płytkę startowo-ratunkową? Co na niej
umieścić (poza instalką base), jak zrobić jakieś menu do wyboru na starcie
(instalacja, rescue, etc) - fajnie by było mieć coś a'la grub na starcie z
cd.

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

Tu automatyczna sekretarka portalu. Zostaw sygnał po usłyszeniu wiadomości.
		-- gazeta.pl