Re[2]: cron

Witaj Marcin,

no tak.... chlopie Ty niesiedz na necie a zgaduj cyferki w lotka ;-)
a moze jests Bogiem?
w kazdym razie miales 100% racji!!!!!
tyle zamiaszania i okazalo sie cos takiego..
to ja juz nic niemowie i uciekam spac...
dziekuje bardzo
JR

W Twoim liście datowanym 11 czerwca 2002 (21:11:18) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,
 amon                            mailto:amon@mikule.net