Re: 'pakiet' does not appear to be available

On Tue, May 28, 2002 at 08:12:13AM +0200, Michal Budzowski wrote:
> Napisałem do gościa, od którego kupiłem płyty że mi pakietów brakuje to
> mi odpisał:

> No ale takich ja gnome-core czy mc-common to chyba nie powinno, bo
> przecież one niektórym są niezbędne. Czy facet ma rację? Ja jako klient
> czuję, że sprzedano mi cos czego nie mogę swobodnie używać.

Obaj macie racje. Woody nie zostal wydany wiec kupiles cos, czego
byc moze nie bedzie sie dalo swobodnie uzywac.

A wlasnie z pakietami, ktore maja duza ilosc zaleznosci czesto sa
najwieksze problemy (czesto trzeba recznie pomagac skryptom przenoszacym
nowe wersje pakietow z sida do testing).

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216