Re: 'pakiet' does not appear to be available

On Tue, 28 May 2002 08:12:13 +0200 Michal Budzowski wrote:

> Napisałem do gościa, od którego kupiłem płyty że mi pakietów brakuje to
> mi odpisał:

> No ale takich ja gnome-core czy mc-common to chyba nie powinno, bo
> przecież one niektórym są niezbędne. Czy facet ma rację? Ja jako klient
> czuję, że sprzedano mi cos czego nie mogę swobodnie używać.

  Przeczytaj sobie README z którejś płytki - tam wyraźnie jest podane, że
jest to "unofficial Debian 'woody' release" itp. Są to generowane
automatycznie obrazy - chociaż w zasadzie powinny byc w miarę kompletne ale
miałem w rękach obrazy z 28.12.2001 (leżą w stojaku) to brakowało paru dla
mnie istotnych pakietów.

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

               How many calories are there in a light year?