Re: Domena eu.org, dns, named - pomocy!

Ciekawe jak to sie ma do mozliwosci podawania primary isecendary DNS,
przy rejestracji domen w NASKU. Troche balagunu .. ?

Nask przeciez nie sprawdza reva.. jedynie czy domena jest wpisana do danego NSa.. ale i co ciekawe.. tylko sprawdzane jest to podczas zmiany delegacji. podczas rejestracji jakos dziwnie zawsze przechodzi...

inna rzecz ze wpisuja cos takiego:
domena.pl.   IN NS dns1.cos.pl.
domena.pl.   IN NS dns2.cos.pl.
dns1.cos.pl. IN A a.b.c.d
dns2.cos.pl. IN A e.f.g.h

jezeli jest to ns jako poddomena np: dns.x.y.pl
i ktos sobie zarejestruje jakas domene i wpisze ip, to oni to poprawia... i reszta domen ma problem... Wogole te faxy i sposob rejestracji jest chodzi. Ciekawa jestem dlaczego z innymi delegacjami nie ma takiego problemu tylko z polskimi. To mi przypomina inna firme ktora robi podobne myki ale w innej dziedzinie. chyba kazdy wie o co chodzi....

Pozdrawiam
Basia