Re: Domena eu.org, dns, named - pomocy!

On Mon, Apr 22, 2002 at 08:16:21PM +0200, Boguslaw Olszewski wrote:

>Nie chcialbym uchodzic za kogos kto idzie na latwizne. Przeczytalem
>dns-howto i jest to troche pokrecone.

Ale może napiszesz czego _konkretnie_ nie wiesz, co chcesz osiągnąć
itp. Tak w ciemno, to ciężko pomagać.
Przejrzyj również odnośne RFC, miejscami rozjaśniło mi to kilka
wątpliwości.
BTW. Czytałeś DNS-Howto w oryginale, czy tłumaczone (IIRC tłumaczenie
zostało troszkę w tyle za oryginałem).

>Mam serwer sdi i potrzebuje zapiac go w domenie eu.org oraz postawic
>poczte (pop3 i smtp).

Z SMTP nie powinno być większych problemów - Exim jest stosunkowo
łatwy w konfiguracji.
POP3 - w sumie u siebie nie mam, ale testowałem np. popa3d - działał.
(IIRC dawał się zbudować nawet na Potato)

>Prosze o kontakt na priva

Na razie zignorowałem. Zobaczymy czego konkretnie chcesz.

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]