Re: VPN

Przepraszam. Cos albo dzis smutek na liscie albo moje wywody sa takie nie zrozumiale.

>To, ze producent pisze, ze jego produkt jest swietny to znaczy tyle co swietny
>program kolejnego rzadu ;-))

To miala byc kasliwa uwaga.

>(Z tego co mozna wnioskowac po latkach to nie ma ten produkt nieskonczonego
>poziomu bezpieczenstwa.)

Oczywiscie, ze zaden nie ma. To miala byc kolejna kasliwa uwaga z elementem kolorystyki
werbalnej - "nieskonczonego".

Chodzilo mi ze dosc duzo sie poprawia i czy zatem bezpiecznie
jest w ten produkt inwestowac, czy moze lepiej jeszcze poczekac. Ale do kiedy.

>Jak to sie ma do tuneli SSH lub rozwiazan z SSL.

No walasnie. Glownie interesuja mnie roznice w bezpieczenstwie z punktu
widzenia podejscia szyfrowania. Sam opis na stronie domowej produkru nie jest zbyt wyczerpujacy
(albo ja go nie rozumiem ;-))))

Marek wysmulek.