Od: Tomasz Proć [mailto:tomasz.proc@icmax.com.pl]
Wysłano: 22 kwietnia 2002 09:38
Do: debian-user-polish@lists.debian.org
Temat: orinoco i avaya

Witam,

czy ktos z grupowiczow ma pojecie w jakis sposob ustawic parametr
odpowiedzialny za treshold sygnalow RTS w kartach Avaya wireless
tudziez driverow orinoco i orinoco_cs ?
w skryptach startowych znalazlem jakies zmienne o nazwie RTS
z wartosciami "off" lub "500", ale jakiekolwiek proby uzycia tego
nic nie daly, wavemon pokazuje RTS=off a i poziom sygnalu jest
tragiczny.
calosc dziala na swiezutkim sid, 2.2.20, przejsciowka ISA->pcmcia
z czipsetem Vadem, no i karta pcmcia avaya wireless.

tp.