Re: oracle 8.1.7

Bartlomiej Lidke <butthead@math.put.poznan.pl> writes:

> to ze glibce sie nie zgadzaja to wiem, patcha juz mam ale aplikuje sie
> go na juz zainstalowanej bazie.

NIE! Na zainstalowanych binarkach ale nie na bazie! Bazę można
stworzyć dopiero po nałożeniu patcha.

> do svrmgrl jeszcze mi daleko, na razie
> java mi sie wykrzacza podczas instalacji

Jeszcze jedna rzecz: czy oni przypadkiem nie mają JDK IBMa? On się
wysypuje przy locale innym niż C.

> uzywales tego jre zawartego w instalce czy tez innego?

Żadnych sztuczek z jre nie robiłem ale z drugiej strony jakieś JDK
swoje zainstalowane i z ustawionymi zmiennymi typu JDK_HOME czy PATH
miałem. Prawdę mówiąc nie jestem teraz w stanie stwierdzić jakiego JDK
użyłem - ale nie pamiętam bym robił jakiekolwiek 'nietypowe rzeczy'.

--
( Marcin Kasperski   | A complex system designed from scratch never works    )
( http://www.mk.w.pl |    and cannot be patched to make it work. (Booch)     )