Re: oracle 8.1.7

On 17 Apr 2002, Marcin Kasperski wrote:
> Nie pamiętam teraz dokładnych numerków ale na 90% to kolejny przykład
> niezgodności objectów Oracle z Twoim glibcem (a problem powstaje
> ponieważ przelinkowany w trakcie instalacji svrmgrl rzuca core).

to ze glibce sie nie zgadzaja to wiem, patcha juz mam ale aplikuje sie
go na juz zainstalowanej bazie. do svrmgrl jeszcze mi daleko, na razie
java mi sie wykrzacza podczas instalacji

> Używam Oracle 8.1.7 na woodym.

uzywales tego jre zawartego w instalce czy tez innego?

> Najbezpieczniejsza metoda: zainstalować (nawet wewnatrz vmware)
> dystrybucję, której ten Oracle oficjalnie wymaga (któryśtam redhat i
> to dokładnie ten). Zainstalować Oracle (nie robiąc bazy). Skopiować
> cały katalog na Debiana. Będzie działać.

sprawdze

> Druga metoda: cytuję opis, który został zrobiony dla RH 7.0 ale który
[...]

tez popatrze - dzieki za tipsy
swoja droga oracle coraz mniej mi sie podoba. support powinien byc na
ich stronie a nie na googlach.... db2 mialo prosty, fajny instaler pod
konsole, a tu? zeby zainstalowac baze potrzebuje X-y???

--
pozdrowka
Butthead