Re: cd-rw

On 16 Apr 2002 19:57:09 +0200 amon wrote:

> usilnie staram sie nagrac plytke cd pod linuxem.
> ale coz pomimo tlumaczenia programowi iz mam cdrom ide to on
> szuka scsi. Doszedlem do ladu przy pomocy google.com iz musze miec
> wlaczona emulacje scsi, no tak... o ile jest to widoczne w kernelu
> 2.2.*' to nie umiem tego znalezc w 2.4.18.

  w opcjach od ATA masz wyraźnie "SCSI Emulation" - potem ino nawiedzić
menu od scsi i włączyć scsi cdrom, scsi generic i dla kernela podać
/dev/hdc=ide-scsi (a jak masz jak ja - CDRW + CD to może jeszcze
/dev/hdd=ide-cd jak nie chcesz kopiować płytek - u mnie D na ide-scsi już
nie działa aż tak dobrze - chyba za długa taśma)

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

          Portal je we wiosce. Wojna będzie, przed wojną tyż był.
          		-- gazeta.pl