dns

witam

Dostawca sieci praktycznie zmusil mnie do postawienia serwera DNS,
no wiec tak tez zrobilem, w koncu przydatna sprawa.
I wyglada na to ze dziala sprawdzalem adresy przy pomocy roznych dns
serwerow i zawsze ladnie tlumaczyl domenke na IP.
Nawet poczta dziala wiec jak na mnie to jest calkiem niezle, ale
dostalem odpowiedz ze serwer dziala zle, co jest zle to oczywiscie
niechcialo sie adminowi napisac.
I teraz pytanie jak sprawdzic poprawnosc serwera dns?
Dodam ze mam pule 128 adresow IP, nazwy przypisalem dla kilku, po prostu
reszta niemusi, moze kiedys w wolnym czasie postukam i nazwy.
Moze im chodzic o to?

z gory dziekuje
JR