Re: Problem z poczta

Tylko, ze trwa to około 3 minut. Buuuuuu
Ale czy tak wolno idzie, czy na poczatku czeka a potem już szybko
się wysyła ?
Jeżeli to drugie to sprawdź ustawienia dla ident-a i reverse DNS :)
Pozdrowienia
Robert Bogdan Borgosz napisał(a):
OK.
Pozmienialem co trzeba a nawet więcej (juz nie pamietam co) i...
Poczta się wysyla. Huurrraaaa!!!!!
Tylko, ze trwa to około 3 minut. Buuuuuu
W miedzyczasie postawilem squirrelmaila na apache'u. Z niego wszytko chodzi raz dwa. Tylko z programow pocztowych sie slimaczy. Podejzewam, że problem tkwi w DNS'ie, ale poprzednie pliki konfiguracjne (te odzyskane ze starego servera) dzialaly ok, to znaczy resolv.conf jest taki sam, named.conf tez i pliki stref tez. Po prostu je skopiowalem tam gdzie trzeba. Plizz help.
-----Zi-eM 2-----
| Bogdan Borgosz |
-----------------
/var/mail (ja mam link z /var/spool/mail)
ma prawa: 2775
owner: root
grupa: mail
a to drugie to:
/etc/exim.conf
wyszukaj: host_accept_relay = localhost
i zmien: host_accept_relay = * to zalatwi sprawe :)
Pozdrawiam
Basia

>From: <bogdan@ziemniak.zi-em.olsza.krakow.pl>
>To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
>Subject: Problem z poczta
>Date: Wed, 10 Apr 2002 09:13:37 +0200 (CEST)
>
>Witam Debian fanow ;-)
>
>Mam taki maly problem z poczta.
>Postawilem sobie server poczty w sieci lokalnej na Potato 2.2r5.
>Za SMTP sluzy standardowy Exim. Problem polega na tym, ze nie moge
wyslac
>maila z jakiejs stacji roboczej w sieci na server. Apache dziala,
Samba