Re: Problem z poczta

OK.
Pozmienialem co trzeba a nawet więcej (juz nie pamietam co) i...
Poczta się wysyla. Huurrraaaa!!!!!
Tylko, ze trwa to około 3 minut. Buuuuuu
W miedzyczasie postawilem squirrelmaila na apache'u. Z niego wszytko
chodzi raz dwa. Tylko z programow pocztowych sie slimaczy.
Podejzewam, że problem tkwi w DNS'ie, ale poprzednie pliki
konfiguracjne (te odzyskane ze starego servera) dzialaly ok, to znaczy
resolv.conf jest taki sam, named.conf tez i pliki stref tez. Po prostu
je skopiowalem tam gdzie trzeba.
Plizz help.

-----Zi-eM 2-----
| Bogdan Borgosz |
-----------------

> /var/mail (ja mam link z /var/spool/mail)
> ma prawa: 2775
> owner: root
> grupa: mail
>
> a to drugie to: