problem z hdparm (lub cos kolo tego)

	Po raz drugi pojawil mi sie dziwny problem z obsluga dyskow.

	Przy starcie uruchamiam skrypcik:
#!/bin/sh
hdparm -c1 -d1 /dev/hda
hdparm -c1 -d1 /dev/hdc

ktory ustawia tryb dma i 32bitowy tryb pracy dla obydwu dyskow, wszystko
dziala poprawnie. Jednak po swietach (dwiadziescia kilka dni
pracy) stwierdzilem, ze stan dyskow powrocil do trybu pio oraz 16bit dla
hda i 32bit dla hdc (sam, bez restartu).

info:
woody
linux 2.2.20 + openwall2, use DMA by default - wlaczone
UDMA33
celeron 333@375
Obydwa dyski sa podlaczone jako master, na slave nie mam nic.

Czym spowodowane jest takie dziwne zachowanie? jak zapobiec?
Prosze o sugestje.

pozdrawiam
--
mirek