dziwne zachowanie fetchmail'a - co przyczyną?

	Hejka

	Subskrybuje emailowo kilka list dyskusyjnych.
Od dwóch dni fetchmail po ściągnięciu postów z jednej z nich
(tylko jednej), natychmiast odbija wszystko spowrotem do
adresata.
Wygląda to tak:

[...]
pobieram 2 list z 74 (2388 bajtów ) .fetchmail: mail from FETCHMAIL-DAEMON@localhost bounced to fif-owner@korba.pl
[...]

Nie jest to problem skrzynki, ponieważ na tą skrzynkę idą
posty ze wszystkich subskrybowanych przeze mnie list, a tylko
posty z servera korba są odbijane spowrotem do adresata (u mnie
skrzynka lokalna jest pusta, jedynie w logach widać co się stało
z kilkudziesięcioma postami z jednej z list).

Grzebiąc w mail.log znalazłem:

Apr  2 22:12:37 debian sendmail[554]: WAA00554: ruleset=check_mail, arg1=<fif-owner@korba.pl>, relay=localhost [127.0.0.1], reject=501 <fif-owner@korba.pl>... Sender domain must exist

Apr  2 22:13:02 debian sendmail[563]: WAA00561: to=<fif-owner@korba.pl>, delay=00:00:06, xdelay=00:00:01, mailer=esmtp, relay=korba.pl, stat=Host unknown (Name server: korba.pl: host not found)

Problem w tym, że server jest obecny w sieci (mozna wejść na
niego przez WWW, i... mogę na listę wysyłać posty - nie ma
zwrotów!). Poza tym cały czas, codziennie, dostaję
świeżą pocztę z tego servera...
DNS primary mam TPSy, secondary KOTI.

Problem istnieje od 2 dni.
Tzn. subskrypcja idzie do mojej skrzynki na fahrenhaicie, stamtąd
ściągam ją przez ppp do domq, i dopiero na moim domowym kompie
dzieje sie ten cyrk. Nic nie zmieniałem w konfigach fetchmaila
czy procmaila, grupe tą subskrybuję od ponad roku i nigdy nie
było żadnych problemów.

Any ideas?...

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~