ODP: Nie moge wysylac plikow :((

Podaj więcej detali. Prześlij wycinek z loga, opisz co dokładnie się dzieje jak nie możesz wysłać plików itp.
-----Wiadomość oryginalna-----
Od: prudi [mailto:prudenter@o2.pl]
Wysłano: 30 marca 2002 12:19
Do: debian-user-polish@lists.debian.org
Temat: Nie moge wysylac plikow :((

Mam zwyklego Potato 2.2.3(jako serwer pod SDI) swiezo zainstalowany, uruchomionom mam tylko maskarade i serwer ftp (ftpd) .
    Problem tkwi z tym, ze nie moge wysylac plikow z usera pod windowsem. Ani przez GG, ani przez outlooka. Niemoge tez wyslac plików na konto na serwerze ( a laczy sie z serwerem bez problemu)
    Wszystko inne dziala normalnie. udostepnianie netu dziala bez zazutow...
Nie wiem wogole jak sie za to zabrac :(

    Z gory dzieki za pomoc i wesolych swiat dla wszytkich