Re[2]: Qmail - wazna kwestia

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 15 marca 2002 (19:14:16) można przeczytać:
-- CUT --
MK> Przecież adres pocztowy i konto POP/IMAP nie muszą się tak samo
MK> nazywać - i często nazywają się różnie (niezależnie od tego jakiego
MK> serwera poczty używamy). Ktoś, kto dostaje pocztę jako
MK> m.mateusz@domena1.pl może się logować via POP/IMAP jako 'moradulski' a
MK> ktoś kto dostaje m.mateusz@domena2.pl jako margoth...
A ja glupi myslalem, ze aliasy sa dla ludzi.

mam exima na debianie i qmaila na freeBSD w obu przypadkach loguje sie pop3 nazwa swoejgo aliasu:
mam domene seeb.pl i seeb.szczecin.pl
wszystko cacy puki odbieram poczte seeb@seeb.pl a wydawalo by sie, ze ...
heh w ximie i qmailu mozna to tak ustawic ze pop3 rozpoznaje ci po domenie logowania
majac m.mateusz w domenie seeb.pl z powodzeniem loguje sie jako m.mateusz via pop3 na seeb.pl
jak i inny user logujacy sie m.mateusz w domenie seeb.szczecin.pl loguje sie na inne konto
to sammo mam zrobione w qmailu na freeBSD i dziala poprostu logowanie do domeny nie na glownego
hosta taki aliasowy maly trick :)

--
Pozdrowienia,
 seeb                            mailto:seeb@seeb.pl