Re: Qmail - wazna kwestia

"Mateusz Mazur" <vincent@budowlana.pl> writes:

> Wazne pytanie: Jest tylko jedna sprawa ktorej nie jestem pewien. A
> co jest jesli mamy sytuacje taka
>
> m.mateusz@domena1.pl
> m.mateusz@domena2.pl
>
> i teraz jesli wysylamy maila na te adresy to rozumiem ze smtp czyli
> nasz qmail da sobie z tym rade ale jakim cudem pop3 czy imap ma
> wiedziec jak weryfikowac usera i gdzie szukac poczty. Przeciez w
> rozmowanie klienta pop i serweras pop nie ma informacji pod jaki
> adres/nazwe wolamy (tak jak w http). Da sie to zrobic??? Przeciez
> serwer musi wiedziec gdzie szukac poczty a co najwazniejsze musi
> [...]

Przecież adres pocztowy i konto POP/IMAP nie muszą się tak samo
nazywać - i często nazywają się różnie (niezależnie od tego jakiego
serwera poczty używamy). Ktoś, kto dostaje pocztę jako
m.mateusz@domena1.pl może się logować via POP/IMAP jako 'moradulski' a
ktoś kto dostaje m.mateusz@domena2.pl jako margoth...