Re: problem z exportem obrazu

Mirek Grochowski <mgroch@taxis.immt.pwr.wroc.pl> writes:

> probowalemc :((

To jeszcze warto by się przyjrzeć w jakiej właściwie konfiguracji pracują
te windowsy. Bo font server nie musi być na porcie 7100 itd.

> mysle ze to tez moze byc dobry sposob, bede musial sprobowac

Najlepiej zrobić jakiś nowy katalog, pamiętać o zrobieniu mkfontdir i
dorzucić go jako osobne FontPath (a roboczo uzyć xset +fp)

> Ba, ale jak? Jesli to by zadzialalo to byloby najlepszym rozwiazaniem.
> Niestety odbywa sie u nas male przemeblowanie sieciowe i nie mam w tej
> chwili dostepu do stacji (moze nawet zostaly polozone, brrrr).

podedytować plik fonts.alias w jakimkolwiek katalogu należącym do
fontpath (najlepiej w tym, w którym leży czcionka której chcesz używać
'zamiast'). Pierwszy element linijki to alias, drugi to faktyczna
czcionka jaka ma być zań podstawiana.

Jest tylko pewne ale: czy po podstawieniu innej czcionki program o
którym mówimy nie zacznie badziewnie wyglądać.

--
( Marcin Kasperski   | (...) the only completion criterion for the Analysis  )
( http://www.mk.w.pl |       and Design phases is - the date. (Martin)       )