Re: problem z exportem obrazu

On 15 Mar 2002, Marcin Kasperski wrote:

> Dwie zgaduj/sugestie:
>
> a) Jeśli na Win Ci działa, wysoce prawdopodobnie na owym Sunie działa
>    font-server. Może spróbuj go dodać do serwerów czcionek wykorzystywanych
>    przez XFree (jakieś FontPath w sekcji Files XF86Config, nie pamiętam
>    składni ale man przyjacielem jest).

probowalemc :((

> b) Gdyby to zawiodło, można spróbować na chama skopiować daną czcionkę
>    z Suna do jakiegoś katalogu na Linuxie. To już łamanie licencji ale
>    w takiej sytuacji...

mysle ze to tez moze byc dobry sposob, bede musial sprobowac

> c) Można też spróbować zrobić na Linuxie alias przypisujący powyższej
>    nazwie jakąś lokalnie dostępna czcionkę ale cholera wie czy to będzie
>    wtedy dobrze działać.

Ba, ale jak? Jesli to by zadzialalo to byloby najlepszym rozwiazaniem.
Niestety odbywa sie u nas male przemeblowanie sieciowe i nie mam w tej
chwili dostepu do stacji (moze nawet zostaly polozone, brrrr).

Od razu odpowiadam na nastepny post:
Jesli chodzi o xfonts-pex i xext to sa zainstalowane, jednak zauwazylem
cos ciekawgo, pakiet xext przeznaczony jest dla XFree3.x, byc moze na
serweze 3.3.6 bedzie dzialalo.

Jak juz pisalem nie mam mozliwosci teraz sprawdzic, mam nadzieje ze w
przyszlym tygodniu bedzie dzialalo i wtedy bede mogl wiecej potestowac.
Wczesniej przeciez kozystalem z XFree3.3.6.

Na razie dziekuje za wszystkie odpowiedzi, temat ponownie podejme dopiero
w przyszlym tygodniu.

pozdrawiam i zycze cieplego :)) weekendu
--
mirek