brak obrazu w konsolach tekstowych

		Witam.

	Pojawil mi sie wczoraj dziwny problem, mianowicie stracilem obraz
na konsolach tekstowych tty1-6, wlasciwie to nie starcilem, ale pojawily
mi sie "bardzo ciekawe" kolorowe, pionowe pasy. Wszystko pojawilo sie
podczas zamykania vmware odpalonego na fullscreen.
	Jak sie tego pozbyc bez restartu?

	Dodatkowe info:
	GeForce 2MX 200, sterowniki NVidii
	cel333@375, reszta chyba nie ma znaczenia
	Debian woody
	Linux 2.2.20, bez obslugo frame buffea
	SVGAtextmode, pracuje na chipsecie Riva128 (nie przywraca
wyswietlania po znianie trybow pracy lub chipsetu na vga)

	Na koniec dodam, ze jesli w /etc/libvga.conf ustavie chipset
Riva128 moge odpalic programy kozystajace z svga, jesli ustawie VESA lub
VGA to zima, tzn. program sie odpala, ale nic nie wyswietla.

	Kontrole mam tylko dzieki Xfree (tty7) lub vnc wyswietlanym za
pomoca svncviewer (vgalib) na tty3.

ufff. Mam nadzieje, ze za bardzo nie namieszalem.

pozdrawiam
--
mirek