podwojnie SDSL

Witaj debian-user-polish!

  mam 4 PipeLine 2,3 mbps i chcialem je polaczyc z dwomalinuchami
  czyli zestawic lacze 4mbps do takiego polaczenia przez serial mozna
  uzyc np eql ale tylko do seriala czy jest cos takiego do ethernetu ?
  bylo by milo zestawic kolesia takie lacze bo mieli by latwiejsza
  mozliwosc sciagania roznych smieci z wieksza predkoscia
  zestawienie lacza 2 parowego nie stanowi tu problemu
  ale jak to zrobic nie wiem a chcialbym :(
  moze ktos z was cos wymysli

  z gory dzieki

--
Pozdrowienia,