Re: OHCI

On Wed, Feb 27, 2002 at 05:45:15PM +0100, Marek Wysmulek wrote:
> Szanowni grupowicze.
>
> Czy gdzies mozna znalezc informacje na temet wspolpracy zewnetrznych napedow
> HDD
>  podlaczonych przez FireWire do komputera z linuxem ?
>
> Slyszalem (ale ostanio mam zapalenie uszu ;-))), ze RH obsluguje uklad OHCI
> Texas Instruments. A Debian ?

OHCI (Open Host Controller Interface) jest jak sama nazwa wskazuje
interface'em dostepu do urzadzen USB wprowadzonym przez Compaq/Microsft.
Drugi standard to Intelowski UHCI (Universal Host Controller Interface).
Oba standardy sa wspierane przez jadro Linux od wersji zdaje sie 2.2.*

Poczytac mozna oczywiscie w /usr/src/linux/Documentation/usb/*

Lukasz

Lukasz Walewski, lawa@coi.waw.pl