From: Grzegorz R. Gryczka [mailto:grg@tg.onet.pl]
Sent: Tuesday, February 19, 2002 7:43 PM
To: debian-user-polish
Subject: Re: DNS

Przede wszystkim po raz pierwszy witam.

On Tue, Feb 19, 2002 at 06:40:54PM +0100, Dariusz Rybarczyk wrote:
> hej,
> Mam problem.
> Posiadam kompa z Red Hat 6.1

Pisząc tu, mogłeś przynajmniej skłamać, że jesteś w trakcie migracji do
Debian'a ;-)

> DO niego mam podłączone SDI. Linux sam wdzwania sie do tle-psy.
> Mam zarejestrowaną swoją domenę. Właśnie wykupiłem sobie secondary DNS.
> Natomiast potrzebuję jeszcze primary DNS. Pierwszy raz stawiam swoją
domenę
> i za bardzo nie wiem skąd mam wziąć Primary DNS, ani gdzie to wszystko
> wpisać. Jestem pewny, że ktoś z grupowiczów już takie rzeczy robił. Będę
> wdzięczny za pomoc

Możesz takowy postawić sam. Spróbujmy...
$ apt-cache search dns
[...]
...hmm...za dużo. Może tak:

$ apt-cache search "dns server"

[...]
pdnsd - Proxy DNS Server
[...]
maradns - A simple DNS server, aimed to be secure
[...]

...lepiej, ale przecież wiem, że to nie zupełnie to o co mi chodzi...

$ apt-cache search "domain name server"
bind - Internet Domain Name Server
bind9 - Internet Domain Name Server

Ja używam (w sieci lokalnej) tego ostatniego.

> darek

Pozdrawiam,
Grzesiek

--
Grzegorz R. Gryczka
grg@tg.onet.pl

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]