Re: DNS

On Tue, Feb 19, 2002 at 07:54:40PM +0100, Dariusz Rybarczyk wrote:
> Tak zgadza się mam debiana...nie wiem czemu napisałem Red Hat
> ale i ta mi nie pomogłeś

Hmm, a naprawdę chciałem... Przyznaję się, jestem po koniaczku i być może
zaczynam mieć kłopoty z artykulacją (chociaż... żona nie rzuca mi jeszcze
ostrzegawczych spojrzeń, ale i nie prowadzimy obecnie zbyt żywej rozmowy) ;-)

A tak poważnie --- próbowałem Ci zasugerować, że jako podstawowy serwer DNS,
możesz wykorzystać tę maszynę, na której masz SDI i żebyś w tym celu
zainstalował pakiet bind9. Podczas konfiguracji pomocne mogą się okazać:
DNS-HOWTO i http://zlobek.tcz.wroclaw.pl/named/

> darek

Pozdrawiam,
Grzesiek