Nie dochodzaca poczta..

Poruszalem ten temat ostatnio, ale jedynie Marcin mi odpowiedzial,
niestety to nie pomoglo. Wiec ponawiam pytanie z dokladniejszy opisem.

Mam komputerek (Debian 3.0), gdzie stoi postfix, fetchmail, procmail
:)

Maile sciagam fetchmailem nie kasujac ich z konta przy uzyciu
protokolu imap. Niestety nie wszystkie sciagniete maile laduja w
skrzynce. proba uzycia mailstat splywa na panewca, dostaje sporo
poczty z list dyskusyjnych i liczyc to wszystko ?

Ale w momencie kiedy kasuje plik /var/spool/mail/bluszcz poczta ktora
nie chciala sie wczesniej sciagnac nagle trafia.

Dodam jeszcze, ze poczte sciaam zostawiajac ja na sewerze. Ktos jest w
stanie pomoc ?

--
   Z pozdrowieniami Rafał Zawadzki
    Linux registered user #232814