Re: debian sid i dziwny problem z manem (oraz troche ogolnie o sid'ie)

Witaj dormiotor,

W Twoim liście datowanym 8 lutego 2002 (21:06:18) można przeczytać:

> zaraz pewnie Ci tu dokladnie odpowiedza

oki wiec czekam :)

> polece Ci jeszcze apt-cache search costam
> jesli szukasz czegokolwiek (np. manpages lub apropos)

to juz znalazlem

> czy masz zainstalowany pakiet man-db?
> do tego som jeszcze manpages, manpages-pl, manpages-dev bla bla bla

pakiet które wymieniles mam zainstalowane. Tyle ze ten sid to jednak
naprawde jest unstable. Podczes zabazy z manem i localali znalzlem dwa
bugi, juz je zglosilem. Mana w koncu uruchomilem, chodzilo o to ze
skrypt postconf nie wywoluja man-db. A locales maja buga podczas
generacji polskich locali. Jak wybiore pl_PL.ISO-8859-2 to skrypt
zapisauje do pliku /etc/locales.gen taka linijke:

pl_PL ISO-8859-2

no i localeconf wysypuje sie z segmentation falout
Jak recznie zmienie na pl_PL.ISO-8859-2 to dziala oki, ale dalej
system twierdzi ze nia mam polskich locale zainstalowanych poprawnie
mimo ze zmienne LC_* sa zadeklarowane. I tu sie wylozylem, ale
prowadze walke co jest nie tak

> ale o so chosi? ;-)

> chyba uzytkowniki muszom same dbac o to jak piszom abo cós'.

wole jak mam reply-to skierowane na liste, wtedy wszystkie odpowiedzi
ida na liste i mamy obszerniejsze archiwum do szukania :))

--
Pozdrowienia,
 jackalek                            mailto:jackalek@div.pl