sendmail z autoryzacja

Witam szacowne grono

postawilem sobie na potato sendmaila
zaczal chodzi pieknie po zwalczeniu slawnego juz 550 relaying denied
tyle tylko ze takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje
jak skonfigurowac sendmaila aby wymagal on autoryzacji przy wysylaniu
poczty?
chodzi mi o to zeby klienci z OE musieli sobie wyklikac okienko
"ten server wymaga autoryzacji" i byli autoryzowani na pass

jezeli ktos ma w tym zagadnieniu jakies doswiadczenia to prosze o pomoc
ewentualnie linki do stron z dokumentacja
na sendmail.org szukalem ale nic nie wypatrzylem

pozdrawiam

Michal Niezbecki alias Coor
..:www.kkr.coolnet.com.pl:..
  ::...www.win2k.px.pl..::