Re: your mail

On Sat, Feb 02, 2002 at 07:50:28PM +0100, prudi wrote:
> Jak chcę mu zapodać  apt-get dist-upgrade to chce mi wyrzucic  między innymi
> pakiety polish , fonty i polską czcionke. Czy jest możliowść upgradu z

O ile mnie pamiec nie myli, cos sie pozmienialo w woodym miedzy innymi
w czcionkach. Pakiety xfonts-biznet-iso-... sa nieaktualne, zastapil
je xfonts-base-transcoded, fonty na konsole sa standardowo w
console-data, a pakiet polish w ogole nie istnieje.

A wiec mozliwe ze wszystko jest ok, jesli nie - podaj wiecej szczegolow.

--

   _.|._ |_  _.  |  Adam Byrtek, alpha@irc.pl
  (_|||_)| |(_|  |  gg 1802819