ssl firewall i imap c.d.

Jeszcze raz witam.

Znalazlem fajny programik pod winde ktory nasluchuje na 143 zadan
wysylanych do localhost jako serwer imap i wysyla je do wskazanego
"prawdziwego" serwera imap na 933.

http://security.fi.infn.it/tools/stunnel/index-en.html

Nie wiem tylko jak jest z bezpieczenstwem takiego rozwiazania.

Podobno tego komunikatu o ktorym poprzednio wspominalem mozna sie
pozbyc rowniez generujac wlasny certyfikat i podmienic go w Outlooku Expresie.

Nic to mi nie mowi. Blagam o wskazowke na DOBRA I
SZCEGOLOWA !!! polska dokumentacje zasad certyfikacji i generowania
certyfikatow.

Marek Wysmulek