ssl firewall i imap

Witam wszystkich.

Mam firewall (Debian Potato 2.4.x + iptables) na ktory wpuszczam tylko auth i domain.
Uslugi www, smtp, imap przepuszczam dalej preroutingiem z fw na serwer "docelowy".

Poniewaz nie do konca wiem czy to jest bezpieczne chcialbym chronic te uslugi stunnelem.

I tu mam dwa pytania:

1. jakie wybrac rozwiazanie:
a) stunnel -d imaps -l /usr/sbin/impad imapd
ktore na serwerze pozwoli wylaczyc z xinetd imapd
czy
b) stunnel -d imaps -r imapd
co zmusza do otwierania (wewnetrznie ale jadnak) port 143 ?

2. narazie uzywam 1a. ale:

w Outlook Expresie po polaczeniu z serwerem zglasza blad:

"Serwer z ktorym masz polaczenie uzywa certyfikatu bezpieczenstwa nie pasujacego do jego
adresu internetowego. Czy chcesz dalej uzywac tego serwera ?"

Problem jest pewnie zwiazany z plikiem .pam ale niestety jestem na razie za cienki na
samodzielne rozwiazanie. Dodatkowo interesuje mnie caly proces zdobywania certyfikatu.
Fajnie byloby, zeby byl wysokiej jakosci (nie wiem czy taki termin moze obowiazywac w tym
 temacia ;-)))))

Marek Wysmulek