Re: mail-agent?

On Mon, Jan 21, 2002 at 10:26:24PM +0100, alpha@student.uci.agh.edu.pl wrote:

> Ja ze swojej strony jestem szalenie zadowolony z postfixa, jest
> elegancki, przejrzysty, logicznie (modulowo) zaprojektowany i przede
> wszystkim bezpieczny (choc o ile mnie pamiec nie myli jakis czas temu
> slyszalo sie o remote DoS dotyczacym postfixa).

ja rowniez polecam goraco, qmailco prawda jest kosmiczny jesli chodzi
obezpieczenstwo, ale latwoscia konfiguracji postfix wygrywa :)

no i znikly moje klopoty :)

--
Z pozdrowieniami Rafał Zawadzki | http://ats.com.pl/~rafael/gpg.asc  |
 Linux registered user #232814  | 56AE 31AD 7D38 0FF5 E147           |