Re: does not match kernel data?

On Wed, Jan 09, 2002 at 02:40:43PM +0100, Piotrek Bińkowski wrote:
> On Wed, 9 Jan 2002 11:36:34 +0100
> "Bartlomiej Krajewski" <bartek@kozanostra.org> wrote:
>
> ----------
> ----------
> moze odejde nieco od tematu ale tak mi sie nasunelo...
> co jesli uzywam innego bootloadera niz lilo?
> tez poprawnie pozmienia to konfiguracje

Jeśli bootloader jest z paczki to powinien być skonfigurowany tak by przyjął
zmianę. Czyli powinny uwzględniać dwa wpisy:

/vmlinuz - wskazujące na aktualne jądro
/vmlinuz.old - wskazujące na poprzednie jądro

Po kompilacji i instalacji paczki, nowe jądro będzie dolinkowane do /vmlinuz
a poprzednie do /vmlinuz.old.

  elo
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                           Gdzieś pomiędzy wierszami
                  Znów wybucha w nas pernamentne siódme niebo