Re: does not match kernel data?

Sytuacja taka pojawia się przy niezgodności pliku /boot/System.map
z aktualnie załadowanym jadrem.
U mnie coś takiego wystąpiło przy zmianie jądra na nowsze (zastępowałem typowe - prekompilowane na własnoręcznie kompilowane). Zostawiłem
sobie w lilo kilka wersji i gdy wybierałem nie tą z której był System.map
to krzyczał mi jakiś komunikat, ale wszystko działało. Komunikat
pojawiał się głównie przy komendzie ps (np. ps -ef | grep ...).
Sam się zastanawiałem jak to obejść, ale ustabilizowała mi się wersja jądra
i problem zniknął. Po wgraniu odpowiedniego /boot/System.map problem powinien i u Ciebie zniknąć, ale może ktoś wie jak to można obejść, co i dlaczego dokładnie powoduje takie problemy.
Pozdrowienia
Robert

On Wed, 9 Jan 2002, Rafał Zawadzki wrote:
MN> Kiedys gdzies cos grzebnalem i stalo mi sie tak ze wywala czesto na ekran
MN> komunikat jak ponizej - Warning: /boot/System.map-2.2.19 does not match
MN> kernel data.
Ja mam podobny komunikat podczas bootowania kompa. A że rzadko zdarza
się go botnąc, więc zapomniałęm o nim. Co zrobić ?

Wydaje mi sie ze powinno wystarczyc make install w /usr/src/linux
--
mirek